Flytt

Publicerad 2010-08-28 00:40:37 i Allmänt,

Nu bär det av, eller ja, imorgon efter släktkalaset. Brr, åka ca 5h bil tvärsöverlandet (och tillbaka på söndag igen), själv med nästan hela sitt liv i bagaget. Jag har aldrig kört så långt ensam nångång, längst ensam är till gbg, haha. har visserligen kört från sthlm och hem för typ 3årsen. Men då hade jag sällskap av 2 till.
Får bunkra upp med cdskivor, så ska jag sitta och sjunga det högsta jag kan heeeela vägen till Karlskrona!
En energidricka kommer slinka ner innan jag drar :s

De senaste dagarna har jag knappt hunnit sitta vid datorn alls, har mest varit överallt och shoppat grejer inför flytten.
Spegel, handdukar, salladskål, grytvantar, gardinstång, zebraduk, galgar och lite annat smått och gott.
Ikea, Klädkällarn (har mycket mer än bara kläder, kläderna är svinfula) och Göksäter på Orust (nästan som ett miniullared). De 2 senare är alltid så himla spännande att besöka, man hittar alltid onödvändiga men roliga saker att köpa. Nu köpte jag bara nödvändiga saker, nästan.
Jag älskar lågprisaffärer, man får så himla mycket för nästan ingenting! Tror jag gjorde slut på 600kr allt som allt :)

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-08-29 21:29:24

Vilka kap, alltid bra att du köper massa fina grejer så det inte är så tomt här. Hoppas resan hem går bra nu älskling, skulle velat åka med men =(...

Postat av: Julia

Publicerad 2010-09-03 12:55:14

Hallå, lite dålig på att uppdatera? när får man se korsetten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela