Till plastikkliniken?

Publicerad 2010-08-24 17:48:39 i Allmänt,

Så himla trött på att hår växer så snabbt, tar så lång tid att raka överallt men dagen efter är allt likförbannat tillbaks igen. Jag tror att jag ska ta mig till något ställe som genomför hårborttagning med laser snart, så jag blir kvitt det för alltid. Ska nog börja med armhålan, så får vi se sen. Benen är inte så himla viktitgt på vintern :P
Just armhålan var inte alls så dyrt (hoppas man får 2 för 740kr och inte bara en, lol),
Nöjd jag kommer bli efteråt iaf!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-08-25 11:10:17

Ang inlägget: Hade varit sjukt skönt att slippa raka haha



Sv: Tack så mycket! Mrrhhhm den var fin, frågan är om jag kan bära den haha, låt se.

Tack :3 då är vi två haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela