Hemma igen

Publicerad 2010-06-11 12:54:27 i Allmänt,

Tåget var baara försenat en halvtimme igår, missade min buss på grund av det. Ofta brukar de berätta hur försenade de är, men igår sades ingenting i högtalarna, det var småstörigt. Vill kunna planera vilken buss jag kan ta hem och om nån kan hämta mig på halva vägen. Hem kom jag ändå till slut (kl 23.45) Julia hämtade mig i Stenungsund, snällt! Tänkte spela en match LoL när jag kom fram, men jag var supertrött.
Inte varit hemma på 9dagar, så jag var lite orolig att min köttätande växt hade skrumpnat ihop. Haft den något år, den har varit nära på att dö under vintern, men nu börjar den komma tillbaka!
Nu slänger den ut blad med klämmor på igen, tidigare har det varit tomt längst ut.
.
Glad växt!

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-06-12 03:10:33

Du får läsa sagor och sånt för den på natten, hört att sådant är bra ;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela