Hoppas på ledig vecka!

Publicerad 2010-06-14 03:29:10 i Allmänt,

Äntligen ledig ett tag (hoppas jag)! Nu när sommarn har kommit så har jag större lust att vara ledig, jag har iofs alltid lust att vara ledig men regniga, ruskiga och kalla dagar skrapar jag hellre in lite extra slantar. Nu har alla badgäster börjat trilla in också, inte en lugn stund på jobbet. Hade ont i ryggen när jag kom hem idag :( Bara jobbat 3 dagar i rad iofs, brukar kunna hålla ut längre. 9 dagar i rad har det blivit som mest, men nu är det så intensivt och jag blir matt bara av att tänka på det. Skönt att jag inte ska sommarjobba helt detta året.. Har inte haft riktig sommar de 2 senaste åren. Då jobbade jag mig sönder och samman, och då alltid de dagarna med finast väder (folk har en tendens att plötsligt bli sjuka då..) Denna sommarn ska jag iaf hinna bada!
3år gammal bild, jag i Portugal

Föresten, ännu en ny favvohjälte. Cooling-Fallen angel Morgana! Jag spelar på som aldrig förr, och oftast vinner vi för att jag är så himla duktig :)
.
Morgana

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-06-14 03:34:31

Vi ska bada i sommar =) Antingen i Pool eller i sjö. Vi kan ju annars kanske börja skrapa ihop pengar för att åka en vecka till Bulgarien eller Praag?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-14 16:41:09

Morgana kan vara oerhört jobbig, jag själv har aldrig spelat med henne. Cho'grath, Vegar, Heimerdinger & Gangplank är mina favoriter! Om du vill, lägg till mig i LoL, Sobtia heter jag i spelet. Hoppas vi möts!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela