Regn idag igen

Publicerad 2010-06-09 14:18:59 i Allmänt,

Jahopp, vad gör man när det regnar ute? JO! Man spelar datorspel heeela dagen, som jag iofs gör soliga dagar ocskå :P Men nu känns det mer ok att slösa bort dagen. Hoppas ändå det slutar regna så jag vågar mig ut och köpa choklad sen. Det skulle göra mig på lite bättre humör efter vad som hände nyss. Som många redan vet gillar jag djur, och speciellt insekter och liknande (myggor och skit räknas inte) och Erik trampade på en liten spindelstackare med flit imorse.. blir så trött, jag är alltid jätteförsiktig med de små liven och lyfter ut dem. Ibland är jag till och med sugen på att ha en spindel som husdjur. Det bästa hade iofs varit en bönsyrsa, så himla fina!

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-06-09 15:37:46

Jag trampade ju på den för att du skrek "Hjälp, en spindel! Ta bort den!" och jag trodde du var rädd =P. Man vet aldrig med dig ju.

Postat av: julia

Publicerad 2010-06-09 15:38:07

Jasså? ingen liten kattunge längre?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela