Hets!

Publicerad 2010-05-15 02:19:00 i Allmänt,

Just nu pågår en tränings- och bantningshets i min familj. Nåja, jag och syrran följer det inte, men mamma och pappa har köpt en stor burk proteinpulver, träningsböcker och träningsdvds.
Proteinpulvret (chokladsmak? fan heller..)  smakar ungefär lika äckligt som det ser ut. Såg fear factor en gång när de skulle hälla i sig mixad kohjärna, detta såg likdant ut, samma tröga konsistens, samma färg.
Undrar hur länge de orkar dricka det där varje kväll? Vilket plågeri >.<

Många verkar ha fått för sig att jag har någon ätstörning, hör kommentarer lite här och därifrån. Inte bara att det ser ut som om jag spyr upp maten efteråt, utan även att jag äter för mycket?
Tröttsamt att behöva försvara sig, jag tar inte särskilt illa upp dock, jag vet att jag är snygg ändå!
Äter, sover och bajsar som jag ska? Det är väl allt som räknas, jag skippar dock frukost ibland om jag tvingats gå upp för tidigt. Hellre vara lite hungrig senare på förmiddagen än må illa från start.

Men, nytt linne iallafall.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela