Köpt ny laddare

Publicerad 2010-05-12 23:28:02 i Allmänt,

Min kameraladdare har varit väck sen vintras och jag har inte kunnat använda min kamera sedan dess, har letat igenom varje vrå och hörn utan ett spår. Saker försvinner ofta och gärna i mitt hem, och ofta dyker de upp igen när jag minst anar det.
Hittade mina "tappade nycklar" häromdagen när jag städade. Nice, kan äntligen låsa cykeln igen, och använda skåpet på jobbet!
Kameraladdaren som jag behöver mer än mest nu lär ju inte komma fram innan det är dax att dra på festival. Den nya laddarn hinner nog inte komma heller. Köpte billigt från ebay. Ebay är bra, men sämre om det är bråttom >.<

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-05-14 01:57:25

Du var så glad när du hitta nycklarna! Asbra att du gjorde det =). Och tänk inte på det där med kameran, jag har ju en kamera med mig som vi kan fota och spela in filmer massa med =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela