Tidsbrist

Publicerad 2010-05-12 20:58:42 i Allmänt,

Hur ska jag hinna med allt jag behöver ha gjort innan WGT? Jag jobbar hela veckan ut och jag är fortfarande lite krasslig efter förkylningen.
Har 1000 saker att göra, minst! Sy klart min SkinnyPuppyklänning (knappt börjat), färga håret, fixa egna hårspännen av klämmor och fjädrar jag köpt, ehm.. försöka hålla mig borta från choklad så jag slipper känna mig som en stoppad korv i mina lite för tighta lackkläder från Lip Service. Får töja ut dem lite, om det går.
Säkert andra viktiga saker som jag inte lagt en tanke på.
Det är vad som ska hinnas på ca.. 3 dagar?  Jag jobbar heeela dagarna och har varken ork eller tid att göra något viktigt på resterande 15h av mitt dygn (sova 8h är ett måste)

Stressigt, men jag kan inte stressa, jagar jag upp mig för något så har det bara motsatt effekt, jag blir slö och slasig som en säck potatis och får aldrig något gjort.
Kan vara dax att ta sig i kragen och börja greja med något av allt som ska göras. Återkommer, kanske med bilder för den som är intreserad.

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-05-12 21:13:56

Jobba på älskling! jag är säker på att du hinner bara du sätter igång =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela