WGT 2010

Publicerad 2010-05-30 01:28:00 i Ute på språng,

Phew! Har varit hemma ett par dagar visserligen, men guud vad jag har hållt igång de dagar jag tillbringade i Leipzig. Jag är van att ha det tyst och lugnt omkring mig, van vid att slöa omkring och mest göra det som faller mig in. Andra bullar nu. Fram och tillbaka full fart hela dagarna mellan olika klubbar, konserter och vandrarhemmet vi bodde på. Jag ångrar att jag bara tog med mig högklackat, mina fötter var helt slut efter redan första dagen. Erik räddade mig i slutet med ett par nyköpta flipflops (bar dem så ofta jag fick chansen, dock jobbigt på konserter där jag blev trampad på tårna)







Själv så slösade jag inte lika mycket pengar som jag trodde att jag skulle göra. Det fanns ett stort shoppingställe på Agra, men det mesta kan jag hitta på nätet ett par 100lappar billigare.
Däremot hittade jag min drömkorsett, det var bara ett visnings-ex och tyvärr inte till salu. Har beställt en exakt likadan, och den skulle ta 4-6veckor att sy upp! 
Den kostar mig.. ungefär en kvarts månadslön, men det är det värt. Jag KAN lägga nästan hur mycket som helst på ett par snygga skor, väskor eller snygg korsett.


Liknar den jag ska ha, fast min är svart.





Såg inte så många band som jag hoppats på, de flesta bra banden spelade på samma dag och på olika ställen.
Slänger in ett par bilder på några av dem.


Zeromancer



Punish Yourself



Suicide Commando



Alien Sex Fiend (knödde oss allra längst fram)


Även om det var körigt och mina fötter smärtade hela tiden så var det väldigt kul, jag åker gärna nästa år igen :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela