Flyttar in om 3 veckor!

Publicerad 2011-08-12 21:12:34 i Allmänt,

Så mycket som behöver köpas! Köksbord + stolar, soffa, soffbord, och framförallt säng. Inte glömma lampor! Balkongsoffa och massa gardiner. Kommer få hjälp av mamma och pappa när jag flyttar in också, det är nice :) Kommer åka runt och handla hela första helgen i sept.
Det värsta är att jag hittat så många skitsnygga möbler på nätet, som inte finns att få tag på i swe.. Sen att min smak krockar är också något som är mindre bra. Ena stunden vill jag ha asiatiskt tema, andra stunden vill jag bara ha massa rostiga och skrotiga metallföremål att förgylla lgh med.
I sista stund kommer jag go nuts och bara köpa Aliensaker som den här; Fast det hade jag iofs tänkt också. Men kanske får räcka med den, inte köpa alla bord i samma tema.

Världens snyggaste vägglampa

 

 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-08-22 07:57:26

Du har ju Erik, ställ honom längs väggen istället, så sparar du pengarna till denna grymma lampa :-))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela