Julanatta i Väsbycentrum

Publicerad 2011-12-02 11:41:38 i Allmänt,

Jag höll på att missa denna fina kväll med E-type, Nanne Grönvall och Markoolio.
Trodde det var idag de skulle vara här och sjunga. Jag kom ut vid 22 tiden så jag hann åtminstonne se E-type, haha! Playbacksinging så det skrek om det, och jag var ruskigt besviken på att han inte sjöng min mellanstadiefavorit Free like a flying demon. Det strömmade mest schlagereurotechno genom affärerna. Var lite sugen på en autograf efteråt, men som ni vet är itne stora folksamlingar min starka sida, så det blev inget ;)
Annars var det en lyckad kväll i affärerna, trodde jag skulle hitta julklappar men hittade bara ett par skor till mig. För 69spänn <3 (hade kostat 300 eller vad det nu var) Vadderade fina skor men tyvärr en strl för stor, men vad gör man inte? behöver ändå ha tjocka sockar i när vintern slår till på riktigt. Erik köpte en triss, antar att han kände sig extra tursam - och faktiskt vann 50kr. Det blev en chokladkaka och cola för vinstpengarna.


Fina för 69spänn om jag får säga det själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela