Bakissöndag

Publicerad 2011-01-31 12:27:59 i Allmänt,

Var ute i lördags, först blev det lite förfest i våran lgh (med vin och roborally) sen bar det av till dörrn mittemot och in till grannen en stund. Jag har bara varit på en enda krog här i Karlskrona, den heter PM och vi var där även nu. Inte riktigt musik i min smak, typ.. In flames, the sounds (fjortisrockarna blev helt vilda av upphetsning när de äntligen hörde en låt de kände igen) och lite annan skräprock. Men det finns inte så många valmöjligheter, så det fick bli PM även i lördags.
Tog det lite lugnare än sist, jag återupptäckte förra lördagen att för mcyket och bara shotar inte är bra för magen, erik blev något mer på pickalurven än jag denna gången.
Men trots det så vann han lite pengar(150kr) på Black Jack, och för att vara första gången han spelar det så är ju det jättebra :)
Jag råkar alltid se lite "för mycket" ut när jag går ut, antar jag. Folk kan inte låta bli att titta och stirra på mig. Jag brukar itne bry mig särskilt noga, men man undrar ändå om det är på ett positivt eller negativt sätt. När en tjej sen kom fram till mig och överöste mig med komplimanger, och sen sa att hon och hennes kompis pratat om hur snygg jag var när de sett mig på Lidl ett antal ggr så blev jag lite varm i kläderna. Så himla snygg när jag går och handlar mat efter skolan är jag inte, men det finns tydligen de som tycker så :D
Bakissöndagen bestod iaf av en promenad över isen (läääskigt, erik fick gå först) sen sallad till middag och pannkakor till kvällsmat, och lite WoW.


Jag vann!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-31 22:34:56

Har du fått ordning på wow-kontot nu?

Postat av: Julia

Publicerad 2011-02-01 11:57:49

Tänkte om dom hade fått fast han/hon som gjorde det? fast de kanske dom inte berättar för dig isåfall:S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela