Silenthill Homecoming avklarat

Publicerad 2011-01-26 11:50:29 i Allmänt,

Skönt att äntligen få ett slut på det spelet, även om jag inte spelade så mycket :) Kändes lite kort, kortare än 4an. Nu väntar jag bara på nästa! Sista bossen var lite för lätt (tyckte Erik som fick stå för det mesta av monsterdödandet), för mycket healthpots och medkits. Alla bossarna var väldigt lika i hur de attackerade dessutom,  2 spydde, 2 hoppade, alla svingade armar och 2 av dem var klantiga och fastnade med händerna/fötterna i marken(gratis smisk!)
Monstrena var inte jätteläskiga i Homecoming (needlers var väldigt fula iofs), kanske jag som blivit härdad nu iofs.
Minns 1a silent hill, när jag var 15 år och knappt kunde sova efteråt, för att det var så himla läskigt, haha.
Nu när jag tittar tillbaka på 1an så förstår jag inte hur jag kunnat bli så rädd, gubbarna är ju nästan fyrkantiga.

Sista bossen vi körde mot igår var iofs lite unfresh, En gravid monsterdam på jättestora mekaniska spinelben, med för många tuttar med ett ansikte hon kunde fälla ut.


Amnion, sista bossen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela