En vecka fylld med fest och kalas!

Publicerad 2011-07-25 13:22:44 i Allmänt,

För första gången på över 1 vecka kan jag andas ut litegrann. Erik har dragit ut mig på äventyr varje dag, allt från LaserTag på Cybertown (2 gånger, fick bra score sista gången, och en hel del träningsvärk i benen), Parkfestande, dyra restauranger, långa stadspromenader, lägenhetsköp, shopping, sushifrossande, brädspelande, LoL-lan + middag hemma hos vänner och 25årskalas med efterfest till kl 7 på morgonen.
Trodde jag skulle ta mer bilder nu när jag skaffat mig en iphone, men jag är lite dålig på det. Dock tog jag en bild på en imponerande cupcake som Mika gjort. Fanns en hel del olika sorter på Anna(Bumbi)s födelsedagskalas, men jag roffade åt mig en av de sötaste :D


Söt och naggande god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela