Hemma igen!

Publicerad 2011-06-16 19:45:05 i Allmänt,

Efter nån dags sovande och vilande orkar jag stå på benen efter årets WGT. Ingen ro och ingen vila under hela festivalen. Vi hade råkat beställa flyg hem en dag för tidigt, så vi missade både Nitzer Ebb (SYND!) och misfits. Nåja, det är inte hela världen, får säkert möjlighet att se dem någon annan gång :)
Blev lite dyrare än jag tänkt mig då vi åkte taxi varje dag och åt världens godaste bufféfrukost med gravad lax osv, men det var det värt.
Såg bl.a She's all that och kan erkänna att de nog är sommarens nya favoriter <3



På söndagen ägnade vi kvällen på Felsenkeller. Horror punk med lite Resurex och demented are go som grädde på moset. Hade ingen aning om att Demented skulle spela förrän vi väl var på plats, så det var en mycket god nyhet för min syrra!
Ännu gladare blev hon när Erik fångade en liten leksakslaserpistol åt henne, som sångarn i Resurex kastade ut i publiken. Själv hade jag velat ha något från Front 242, men inget kastades där inte..

Ska lägga upp lite bilder, ännu mer finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela