Iphonen på posten

Publicerad 2011-06-23 14:43:47 i Allmänt,

Hämtade ut Iphonen på posten igår, så jag har suttit och knåpat med telefonen hela dagen. Äntligen fick jag låten jag ville ha som ringsignal (vilket jobb att bara få välja en enkel låt att ha som ringsignaaal!) Har även köpt mitt livs 1a låt nånsin. Det var Rock ready med She's all that, 9kr = värt.
Har tillbringat 2 dygn i Göteborg också för shopping och sushi. Jag har redan allt jag behöver och lite till så jag var inte så shoppingsugen alls, men trots det så köpte jag en klänning och midjebälte från Gina och ett halsband från JC på rea. Var lite sugen på att köpa inredningsgrejer, men det blir lättare att köpa sånt i sthlm sen. Orka dra med sig mattor och sånt på tåget(?)
Middagarna iförrgår och igår var inte att leka med, sushi 12bitars och nästa dag thairestaurang :)

Köpt, till midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela