Lite insomnia på vardagskvisten

Publicerad 2011-03-18 14:12:05 i Allmänt,

När kl var 8.30 bestämde jag mig för att inte gå till skolan idag. Efter att ha försökt somna sen kl 01 inatt var jag inte alls så sugen, hela kroppen värkte och jag var helsnurrig. Kan tilläggas att jag sovit ca 4 timmar var de 2 föregående nätterna. Låg och stirrade på väggen mest hela natten, tankarna som gick var; Skola, League of legends, stackarna i Japan, shopping, Eriks present, SOVA NUU!. och allt om och om igen.
Drack en energidricka igår vid 18tiden, men det kan ju knappast vara den som som höll mig vaken.
När kl var ca 10.30 somnade jag tillslut, men sov bara 3h. Nu när det är helg kanske man kan slappna av lite? Det lär ju vara fest och fulla muggar både ikväll och imorgon förstås :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela