Händelserik dag

Publicerad 2011-05-28 15:33:52 i Allmänt,

Har varit lite seg på att uppdatera, mest för att dagarna ser ganska mycket likadana ut. Plugga, spela, äta och sova. Igår hände båda trevliga och lite mer otrevliga saker. Kan börja med de bra; Mamma hittar mitt pass i hemma i Skärhamn. Jag har letat som en galning här och hade börjat bli riktigt orolig eftersom det bara är en vecka kvar till WGT.
Har äntligen bytt upp mig till iphone. Hamnar i brevlådan om 4 veckor :) Jag skäms nästan av att gå runt med min gamla fula (marinblå och rosa) mobil från typ.. 2006. 
Tänkte inte alls gå ut/festa igår, men glada grannar drog med mig ut. Sista helgen som grannar och det blev lite av en avskedsfest, och vi kommer fortsätta den ikväll!

Mindre trevlig var en viss dam vid bordet brevid på baren PM. Sitter nästan med ryggen till och hör plötsligt någon som börjar gorma med en ciggskadad röst om att jag har ful frisyr, är ful, ser billig ut, frågar erik hur mcyket han fick betala för mig osv. Mitt bord försvarar mig och säger lite taskiga saker om henne. Tänk er en typisk whitetrashamerikan med lite föör många kilon på kroppen, exakt så såg hon ut. Sen drar hon. Kommer tillbaka strax innan stängning och tjafsar med en kille hon kallar älskling vid hennes bord och jag hör hur hon säger att hon inte tänker gå till PM någon mer gång om jag är där, eftersom han hade tittat på mig. Antagligen var det en enorm svartsjuka som hade sköljt över tjejen. Men man kan väl för fan hålla sig i skinnet och ha lite respekt för andra människor? suck.

Dagens nederlag var att jag blev kallad unskilled player i LoL, och blev antagligen reportad för det. Redan vid lvl 2 var jag useless, skulle avinstallera spelet, fick höra genom hela gamet som höll på ca 30-40 min. Motståndarlaget var duktiga, feedade på en annan spelare som varje gång sa att det var mitt fel att han dog. Jag anklagades skyldig till vår förlust för att "MORGANA DID NOTHING, NOOOOOOTHIIIIING!!!!!". Jag spelar likadant som jag alltid gör, och det har gått bra hitills. Man blir inte direkt sugen på att spela soloranked igen. Håller mig nog till 5vs5 premade.


Komemr snart på posten

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-05-30 16:00:23

Vilket stolpskott...Vilken tur att du skall flytta därifrån nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela