Ännu ett inlägg..

Publicerad 2011-11-05 00:51:41 i Allmänt,

Tjo vad jag fick fart helt plötsligt, fler inlägg än 1 på mindre än ett dygn. Har inte så mycket nytt att tillägga egentligen, förutom att jag älskar havremjölk :) Oatlys chokladdryck - mums. Tur att det är nyttigt, annars hade jag fått lite dåligt samvete med tanke på hur mcyket jag häller i mig :P

Såg den här videon idag, och hade inte långt till gråten. Jag är inget större fan av Kent, men denna lämnade ett starkt intryck. Erik är löjlig och vägrar lyssna på den bara för att det är Kent som gjort den och "gillar inte deras emomusik och tänker inte lyssna på skiten" Han borde skippa hans inbillade coolhet och bara se och lyssna för en gångsskull..
Har förstått att den är tillägnad personer som försvunnit spårlöst och aldrig hittats, och kan inte låta bli att få en klump i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela