Favvosysselsättning ett tag framöver..

Publicerad 2011-11-24 04:32:26 i Allmänt,

är Skyrim som jag till slut fick köpt till 360n (eftersom min dator inte klarar av spelet)
Vilken fantastiskt härlig heldag det blev framför spelet idag. Imorrn ska det göras lite nyttigare saker dock, såsom ta emot nya tvn så det blir ännu bättre spelupplevelse :p Eller iaf kan läsa vad jag väljer att säga i spelet.

Somvanligt kör jag en Argonian med archery och sneaking, spells är lite överkurs för mig.
Gillar att den här trailer"översättningen" har förstört hela sången :) Varje gång det dyker upp en drake i spelet spelas låten i bakgrunden. "Fast den staaarke får slut på thaimaaaat, i-igååår!" sjunger jag med för fulla muggar medan jag antagligen springer för mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela