Halloween preparty

Publicerad 2011-11-04 14:23:35 i Allmänt,

Förra helgens halloweenfiriande gick bra trots att vi inte gick på syntax error som planerat. Var alldeles för lång kö och redan fullt vid 23tiden. Det blev VampireLounge istället som jag aldrig tidigare varit på. Mysigt ställe och mängder med jättegoda drinkar!
Fick många komplimanger och tillochmed följen efter mig när jag som catwoman traskade genom stan, vilket inte var helt oväntat iofs. Det var inte så farligt svettigt att ha på sig latex en hel kväll, inte alls som jag trodde. Innan har jag haft på mig det nån timme och sen dragit av mig det, men detta gick fint. Det betyder att jag kan köpa snygga klänningar och ha som "finkläder" när det behövs.
Som många säkert vet så är bra latexkvalitet dyrt, och snygga klänningar väldigt dyrt. Därför funderar jag på att börja göra eget själv. Ett startkitt med allt man behöver och 2kvm tyg för ca 250kr är överkomligt. Finns en hel del guider på nätet hur man ska gå tillväga för att tillverka egna plagg så jag är definitivt sugen :)


Bild tagen från VexLatex

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela