Snart halloween!

Publicerad 2011-10-12 15:57:39 i Allmänt,

Och mjaaa, jag kan inte riktigt hålla mig borta från mina maskeradkläder, iaf inte från den fina masken. Har mer eller mindre sprungit runt i den hela dagen och rawrat åt varje spegelbild. Ok kanske inte, men iaf spanat in och tänkt "inte lika snygg som Michelle Pfiffer, men close enough!"



Med hela dressen på mig lär jag vara snyggaste kattan i stan

Hade fest i fredags och det gick bättre än väntat, inget som gick sönder, nästan inget spill och alla gästerna verkade nöjda. Lite drama på slutkvisten, men inget som inkuderade mig tack och lov.
Plast fick de också. Sovrummet fick lämnas orört tills att Kettil kom och somnade vid köksbordet och fick eskorteras till sängen :)
Fick en hel del fina presenter och de tackar jag så mycket för! Ett finfint headset, ett restaurangpresentkort på 500kr, en askkopp(trots att jag inte röker, men kan vara bra att ha när man får gäster) och kommer få en klippning av hanse så småningom!
Utöver presenter så fick jag 1000tals komplimanger för lägenheten, min klänning, mig själv och mitt halsband = Jättenöjd och glad Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela