Läskigaste på länge..

Publicerad 2011-09-16 18:14:12 i Allmänt,

.. var Insidious som jag inte sett förrän igår natt. Filmen var ok, bättre än de flesta skräckisar. Gott om spöken och läskiga stunder. Dock var det mest den här äckligt glada familjen som fick mig att nästan krypa och gömma mig under soffan.


brrrr *rysa*

Idag har jag dessvärre inte gjort så mycket vettigt, har ännu inte blivit helt frisk. Känns bättre tror jag, är inte lika trött längre. Erik säger att mina pluppar bakom öronen inte syns lika tydligt längre. Hoppas att det stämmer, jag känner ingen större skillnad.
Kalasar hemma för mig själv med en energidryck som coop säljer, färgen är helt underbar!


Thunder Energy i ett av mina plastvinglass (som främst köptes till Erik :P)


Kommentarer

Postat av: Marcelo

Publicerad 2011-09-16 22:45:05

read and answer your emails... you said you will and i'm already tired waiting, just keep your word, please!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela