Åh vad jag inte har tid för något..

Publicerad 2012-04-23 22:32:46 i Allmänt,

Har dock hunnit göra massor idag. Tvättat kläder och handlat 14paket quornfärs för 10kr/st (kostar annars ca 40), tog katterna på en liten sväng ut i friska luften. Denna tripp gick bättre än förra. Bruno är fegast i stan och släpar tjockmagen i marken medan han stryker längs husknutarna. Han vänjer sig nog snart vid promenader hoppas jag. Nu går han mest runt och gråter. Några barn tjoade och sprang förbi, ylade "kolla de har naaaakenkatter!!" till varandra. Jag undrar var mina katter är nakna någonstans? Rumpkrysset är väl enda stället -.-
Har planterat om lite växter också, tomat och chiliplantorna har fått nya större krukor.

Vi har också hunnit måla en ynka vägg i matsalsrummet. Det blev niiice! Väldigt tjock färg men vi lyckades få det bra ändå. Nu är även dekorationsspeglarna på plats. Blev nöjd med mönstret även om det inte blev exakt som jag tänkt mig.
Åh, vad seg jag är nu för ti'n. Bara för att jag jobbar så mycket. Bara att bita ihop, först om 6 dagar igen är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela