Jobblördag

Publicerad 2012-04-28 16:51:45 i Allmänt,

Äntligen helg brukar man väl säga, men för mig är det  bara jobb som gäller.
Spelade föresten klart ME3 häromdagen, mycket bra spel! Fast blev lite småledsen på slutet, jag ville leva ihop med garrus för evigt och få små human-turian barn.. (Det var han som föreslog det) Så SPOILERVARNING går man och tar livet av sig för att rädda universum. Suck och stön. Sitter och spelar igenom 3 spel för att få ett suicideslut. Åh..

Har rensat lite smått i min vännerlista på FB. 20 pers gick upp i rök bara med ett klick. SKÖNT! Egentligen kan jag ta bort fler än hälften när jag tänker efter. Anledningen till att jag aldrig uppdaterar status osv är mycket för att jag har så mcyket folk som jag itne vill dela saker med. Därför är det lättare att ha en liten blogg man kan skriva av sig saker i.

Skulle kunna skriva massor meen jag nöjer mig med att vara lite hemlig även här.




Bild från idag innan jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela