Uttråkad och trött..

Publicerad 2012-08-29 23:35:00 i Allmänt,

Kom hem från jobbet strax efter halv 9 ikväll, ska vara på jobbet imorgon kl 6.45. ingen ro och ingen vila!  Kommer nog inte i säng i tid som vanligt. Jag har ju alla mina dagsritualer som ska grejas först.. Ska kolla facebook, ska göra kvällsmat (idag blev det sallad med bl.a soltorkade tomater, solrosfrön, oliver, purjo mm) Jag ska se ett avsnitt eller flera avsnitt av pewdiepie på youtube. Den som itne vet vem han är så kan jag berätta det nu; En kille som heter Felix,  kommer från gbg, han spelar skräckspel och annat kul om dagarna, han spelar in allt i webcam och lägger upp så alla ska kunna skratta och hänga med på hans äventyr. Det är hans galna kommentarer på allt han gör, och att han börjar grina när han blir rädd osv som gör det så fruktansvärt roligt och underhållande! han har över 1milion prenumeranter och jag är en av dem :) Kan lägga in ett smakprov här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela