Slappsöndag

Publicerad 2012-02-13 04:26:06 i Allmänt,

Har varit en såndär bra slappsöndag idag. Vaknade runt 11 och tog en promenad i skogen när solen sken och snön sakta började töa bort. Det gav mig hopp om vår, men det hoppet försvinner snart när vi återigen är nere på -10..

Spelade en warhammertestmatch, det tog ungefär 6h. Jag har lärt mig att inte chargea in i 40+ zombies med 10gubbar. Jag har lärt mig att mina gubbar är så mycket ömtåligare än vad jag först trodde. Hade iofs otur med tärningarna och slog mest 1or och 2or när jag behövde 4 eller mer.
Lärt mig att mina eldsprutare är ruggigt bra och bränner ner gamla ghouls och zombies i ett nafs!
Jaja, det var ju bara en test för att lära sig, går bättre nästa gång :)

Front 242spelningen var grym, bättre än på wgt enligt mig. Dock fullknökat med folk, kom varken fram eller bak. Trivdes sådärbra i slutet av konserten när det börjar lukta svettig man var man än vände sig :p


Många skalliga män i publiken, tänkte jag inte på förrän nu :)

Åh, justdet. Lagade jättegod mat idag, lax i ugn med pestofyllning.
Till det åt vi potatis. Jag avskyr att skala potatis, tar så lång tid.
Jag livade upp skalandet lite, potatis förvandlades till en liten.. jag vet inte. LITET DJUUUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela