Slask och genomblöta vinterskor..

Publicerad 2012-02-20 03:08:59 i Allmänt,

Jag hade glömt hur jobbigt slask&töväder är! Snöregnade på väg till Jockes fest och min halvtimmasfrisyr var ett minne blott när jag var framme. Halkade sedan runt som ett as kl 06 från Väsby station och hem. Hellre 15 minus än slask och förstörd frisyr?
Kul fest hursomhelst. Men nu får det nog trappas ned på festandet för min del. Varje vecka något nytt, fattar inte hur alla orkar? Nu nästa helg ville jag dra på Syntax error igen, men vi får se. Känner mig helt slut nu, men på lördag kanske jag känner annorluna.

I fredags var det Warhammerkväll med Nelson, Micke och Karl. Och Erik också förstås.
Nelson hade presenter med sig till mig, blev glatt överaskad! En DaemonPrince och 3st Bloodrushers of Khorne. Sammanlagda kostanden för de 2 paketen är ca 700spänn :o Galet! Omålade och icke ihopsatta. Jag har tyvärr inga Warriors of Chaos som ligger och skräpar som han kan få ;/

And One har släppt ny låt som jag haft på hjärnan i ett par dagar nu. Kan inte få noog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela