Kattstackare

Publicerad 2012-01-16 16:29:06 i Allmänt,

Nu kan jag börja trycka i honom rejält med vatten iallafall, var på apoteket och köpte en doseringsspruta. Vet inte om han drack själv imorse när jag sov ett par timmar, men tvivlar starkt på det. En katt ska ha minst 60ml vätska om dagen (om det är en liten katt, och ja, han är liten och just nu mycket ynklig och ledsen)
Hoppas han behåller vattnet i magen och inte spyr upp det snart igen. Fick tips att köpa mild välling så det har jag gjort, även lite vitfisk som jag kan koka och ge. Får ta ett steg i taget. Jag väntar lite till med veterinärsbesök tills jag vet om det kommer gå bra eller ej. Inte hittat några spyor här hemma sen jag kom hem nu iallafall så jag hoppas innerligt att det går bra nu. All denna oro och lidande för en ynka snörstump >.<


Liten och tanig under täcket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela