Snabbinlägg

Publicerad 2012-01-25 12:52:52 i Allmänt,

Måste strax iväg och träffa Isabel på Beckmans, hon behövde lite hjälp inför modevisningen och såklart vill man hjälpa till om man kan :)
Har lite grejer att göra först bara, bl.a köpa ny bussremsehelvete. Jag åker inte så ofta att jag behöver köpa månadskort, men mina remsekostnader går lätt upp mot 700spänn ändå i månaden.
Har en gammal obrukbar remsa här från kanske 2006 eller så, den har 20 stämpelplatser och kostade 145kr. De som används nu har 16 stämpelplatser och kostar 200kr. Suck och stön.
Har ju körkort men har inte jättestor lust att skaffa bil, kommer ändå tycka att det är obehagligt att köra runt i stan. Eller nej justdet, jag har inte alls körkort. DET ÄR BORTA! >.< För hoppningsvis ligger det här någonstans, eller så har jag tappat/råkat slänga det. Hursomhelst, kostar bara 150-200 att få ett nytt, men då måste man fota sig också.

Jag är trött på snön, men det är väl de flesta vid det här laget. Ska bli spännande att se om snön stannar till april i år också? Jag längtar iallafall efter vårsol..


Vår i skärhamn för typ 2-3 årsen

Nu är det dags att göra sig redo, skynda sig. Det är någon som inte vill att jag ska gå, han vill inte att jag ska skriva klart här heller..


Typiskt Bruno

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela