Hejhopp

Publicerad 2012-07-21 20:56:27 i Allmänt,

Åh, blir så trött på skräpmail.. Alldeles nyss fick jag ett väldigt långt och tjötigt mail, kortfattat stod det "remember me? we use to chat for some years ago, im single now, my way to make money is to get naked in cam and play with my self, im in a huuuge dept - help me!! you can get free code! im a horny gurrrl!!!!! want to lick your ballz! xoxoxoxox Adriana"  
Om den här adriana nu chattat med mig så vet hon nog om att jag itne har en enda ball!  Vem går på sånhär skit? antingen är det virus eller så är det precis vad hon skriver, kåtkillsfiske. Är killar så desperata? Vem slänger pengar på att chatta med en smutsig&naken brud? Säkert inte så många eftersom hon spammar mail som ett as :P
 
Upptadering om mig iallafall. Jag joggar var och varannan dag numera, det är ganska skönt att få springa av sig lite. Idag hade jag tur i oturen och fick 2 thaimatlådor för priset av en, de ville kompensera mig när de lagat fel mat till mig ^^ nice, då har jag matlåda fixad för morgondagen också. Ligger på jobbet och bara väntar.
 
Köpte ljudsystem/hemmabiogrej igår också, nu är det mycket trevligare att se på film/lyssna på musik i lgh :) Bruno fick sig en ny båt på kuppen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela