HELG!

Publicerad 2012-06-14 21:21:19 i Allmänt,

ÄNTLIGEN! Helt slut, men känner samtidigt att jag gjort mig förtjänt av att ha helg nu. Den känslan är något man missar när man är arbetslös. En bra känsla helt enkelt!
Att det känns positivt att gå till jobbet är ju också bra, bra att jag känner så. Tur att man har roliga kollegor som får dagarna att gå snabbt. Blev precis medbjuden på en kryssning med bara vissa utvalda ur personalen. Flera fyller jämt just detta året och det ska firas samtidigt denna kryssning. Jag är dock inte ledig den helgen så jag hoppas jag kan byta -.-

Imorgon ska det bjudas på middag, men ikväll ska jag bara ta det lugnt..


Favvokläderna på sommaren för de som undrar, endast bikiniöverdel
och mjukisbralls

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela