Ledig

Publicerad 2012-03-16 10:31:01 i Allmänt,

Jag har nästan glömt vad jag brukar göra på mina lediga dagar? Min dator funkar fortfarande inte (sno eriks, det är ju ändå hans fel att den är död). Jag har dötråkigt och känner mest att jag vill göra så mcyket roliga saker jag kan när jag har tid. Men ändå sitter man här framför datorn -.-
Borde shoppa lite vårkläder kanske? Jag är helt slut, orkar inte gå ut på stan och shoppa. Det är inte arbetet i sig som är så utmattande, det är utmattande att träffa så många nya människor (kollegor) och visa sig från bästa sidan hela dagarna. De ska känna att de valt rätt person att anställa. Med ord som "det går ju superbra!" vet jag att jag kan jobbet iallafall :) Om det går superbra efter 2a-3e dagen, hur bra går det inte då efter en vecka?

Orkar knappt logga in på facebooken där alla bråkar om håriga armhålor. Kan folk inte bara få ha det som de vill utan massa tjafs? Jag rakar mina armhålor för min egenskull, inte för någonannans. Inte för att majoriteten verkar tycka att det är äckligt eller okvinnligt med hår. Vi av kvinnligt kön ska ju bara ha hår på huvudet enligt många. Minns en vinter när jag var hos tattuerarn.. (jag är inte så noga med att raka benen på vintern eftersom jag aldrig går utan strumpbyxor den delen av året) och han höll på att trilla av stolen p.g.a mina småfjuniga ben. Han sa något med nedsättande ton i stil med "Sånna söta flickor som du borde väl ändå raka benen?" Jag mumlade något om att det var vinter och att jag skiter i benrakningen. Sen tror jag inte att jag gick dit mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela