Några dagar ledigt..

Publicerad 2012-03-28 22:30:27 i Allmänt,

..kommer jag ha från och med nu. Slutade jobbade 6.45-15.30. Kom hem och somnade som en stock vid 16. Vaknade vid 20 och känner mig lika trött som innan. Jag behöver lite ledigt nu, ska jäsa i soffan minst 1 hel dag av 4. Kanske ska försöka mig på en joggingtur om det är fint väder? Får ju inte säcka ihop totalt bara för att man är ledig heller!
Eriks födelsedagsfest krockade med min jobbtid men jag lyckades få en tvär och trög erik att ändra dag! Nu slipper jag ha fest här på kväll/natt och sen jobba 6.45 dagen efter.

Nu är jag galet rastlös, vet inte vad jag ska hitta på. Har käkat, har jobbat, har sovit. Varje gång jag sätter igång Skyrim så somnar jag(?) Jag tycker egentligen att det spelet är kul, men det händer något vid lvl 40 som gör att det går svintrögt och man tappar lusten. har 2 helt olika chars men det är likadant med båda.

Förresten, hittade nyss samma skor jag blev förälskad i på WGT förra året. Dessa kommer antagligen köpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela