Bildax?

Publicerad 2012-05-08 18:00:14 i Allmänt,

Pappa har tydligen hittat en nice bil till mig på blocket. Om den finns kvar till salu så kommer jag kanske slå till :) Förutsatt att allt ser bra ut och låter bra. Miljöbil och bränslesnål, liten men söt.
Då blir det lättare att komma till jobbet, lättare att komma hem, slippa passa pendeltåg och slippa gå hem själv när det är mörkt. Jag sparar nog 1,5-2h om dagen på att köra bil till jobbet. På helgerna går inte bussarna så då sparas ännu mer tid! En silvergrå, som på bilden nedan.



Justdet, Anna Skipper handlade av mig idag. Blev lite förvånad. Nu i efterhand fick jag veta att en kollega ska vara med i Skippers tv-program. Jag vill se avsnittet! Undrar när det sänds? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela