Hinner aldrig skriva nuför ti'n.

Publicerad 2012-05-21 22:04:30 i Allmänt,

Önskar att jag hade mer ork att uppdatera denna "dagbok".. jag får görat när jag har tid över. Hektisk vecka som var, nu ska jag bara... jobba ännu mer :p upp 5.15 inatt, iväg till jobb. Sen komma hem runt 18tiden igen. Åh, längtar tills bilen kommer upp så jag slipper gå upp så tidigt. 06 räcker gott och väl.

Apropåbil har jag idag fixat garageplats, 300kr i månan bara för att få parkera. Nåja. Det är ett säkert och bra garage iaf. Jag köpte en N7dekal på nätet idag också, som jag kan sätta bak på bilen. Det ska bli min egna lilla Normandyfarkost såklart!



Gick runt i väsbycentrum med erik idag, lite shoppingsugna på vårkläder som vi var. Hittade inte ett skit. Jag hade på mig LITE FÄRG! idag också, ett nytt ljusgult linne (nöjd) och mina nya svarta små shorts. Erik tyckte att jag såg somrig och extra "tuttig" ut..? De ser väl större ut i gult antar jag :D Hann med hälften av vad jag tänkt göra, somnade som en stock i matkoma vid 19tiden. Lika trött nu. Ska upp om 7h.. får väl försöka sova -.-

Och justdet, min sista anchorpiercing ploppade ut idag också, helt smärtfrit bara sådär! KULSÅLÄNGE DET VARADE! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela