Vilar upp mig inför veckan som kommer.

Publicerad 2012-05-13 14:13:33 i Allmänt,

Nästa vecka blir en riktig jobbvecka, igen. men det är bara bra för min plånbok så jag klagar inte. Mindre bra för min otränade rygg.
Jättevarmt och soligt ute, hade velat ta katterna på promenad men det är svårt att se efter 2 st även om de har koppel. Synd att ingen jag känner bor i närheten av väsby, annars hade jag kunnat locka med lite kattgos och kladdkaka :)

Var i väsbycentrum idag, mest för att köpa hårfärg men det blev lite mer saker såklart. 2 par strumpor på lindex för 30spänn, ett linne från new yorker för 99 och en matkasse för 250.
Har svullat som en galning de senaste veckorna, allt från kladdkakor till glass, nu ska det bli lite ändring på det. Köpt selleri, grön sparris, rödlök och tomater i mängder! Det finns inget värre än att känna sig tung och hängig pga "fel" mat. Jag orkar inte alltid göra egen matlåda, köper ofta inte allt för bra micromat på willys intill jobbet.

Upptäckte att min kamera inte alls var sönder, det var bara batteriet som behövde laddas, där ser man!

Låt som går varm just nu. Har inte lyssnat på Project pitchfork på 1000år men snubblade in på denna låten. Brölrösten är väl inget att hurra över.. , men gillar den i övrigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela