Haddocks & Björn Rosenström

Publicerad 2010-08-12 23:50:00 i Ute på språng,

Allright, varje gång jag är på Haddocks (enda nattklubben i skärhamn, whoooho..) så säger jag att det är sista gången. Blir alltid så besviken, trots att jag inte har höga förväntningar från början. Aja, än en gång Björn Rosenström, än en gång så framför han typ 3 låtar, som jag inte ens pallar knö mig fram för att se. Jag må vara för gammal för sånt här, jag blir helt galen av alla "precis 18år fyllda" som beter sig som .. gorillor hela bunten! >.<
Och för trött på att bli uppraggad av folk som inte kan ta ett nej, eller "jag har redan pojkvän".

Var det bättre på gamla goda tiden när jag hade plaströr i håret, bautalackplattå och för lite kläder på mig och ingen vågade komma fram? (nåja, en del var det nog ändå)
Roligt nog får jag fortfarande samma blick från småtjejer/damer då som nu. jag är inte säker på vad den betyder, jag tror det är blandning mellan avundsjuka och en gnutta beundran.

Det har blivit Haddocks ungefär 1gång om året, och nu var det avklarat för i år..
.

Snygg klänning, från Nelly, som jag som vanligt fått sy in i midjan.
Man ska se ut som en tunna i kroppen, om man vill slippa sy in.


 

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela