Johanna 25bast

Publicerad 2010-10-12 11:36:01 i Ute på språng,

Ok, nu har jag hunnit komma förbi födelsedagen då jag ansåg mig bli för GAMMAL. Jag var helt säker på att livet slutade efter 25, och att jag skulle dö snarast möjligt. Brukade ha det lite som ursäkt för att slippa ta tag i mitt liv dessutom, men ingen trodde på att jag skulle ta livet av mig. Skulle jag vilja göra det så hade jag nog inte levt som jag gjort, äter baaara nyttigt (choklad är nyttigt, men kanske inte den mjölkchoklad som jag proppar i mig)
Däremot har jag nästan helt slutat äta kött (fisk - ett undantag) för att må bättre, främst för min egen kropp. Jag vet inte om det är inbillning, men jag tror jag mår mycket bättre av att skippa köttet. Hade jag velat ta livet av mig så hade det varit lite waste of time att inte äta kött, för det finns ju så mycket jag saknar men vägrar äta.
Men ju närmare 25 jag kommit, ju längre har jag skjutit upp mitt "för gammal". Och nu ligger det på 30 istället. Än är jag ung och snygg och kommer nog vara iaf det sista ett bra tag till!

Lördagen 2e okt firade vi min födelsedag(fyller år 3e okt) på Haddocks  för att det var nära att ta sig hem därifrån.
Den som varit med och läst mina inlägg förr vet hur mycket jag älskar haddocks.. Än en gång, 18 åringar som springer runt som brunstiga djur, och jag klarar inte av att vara i närheten av deras parningsbröl.
När jag fick i mig lite sprit blev det lite lättare att vistas i samma lokal som dem, kul att det ska krävas massa sprit för att kunna ignorera dem såpass att jag kan ha en trevlig kväll. (jag är för gammal?)
Det stannade inte med parningsbröl från deras sida - det slogs och bråkades flera gånger under kvällen. Det var lite underhållande att titta på, börjar alltid med bröstknuffen, sen fortsätter de vifta med händerna i luften. Sliter av sig tröjan, spänner musklerna och hoppar på varandra.. sen krälar de på golvet tills vakterna släpar ut dem i fötterna.
Varför är det aldrig såhär på andra ställen jag går ut på?  Återigen blir jag påmind om att aldrig mer borde besöka haddocks.
Tummen upp till bartendern som gjorde födelsedagsdrinkar till mig, så himla gott!












Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-10-12 12:05:18

Och tummen upp för mig som fixade och köpte drinkarna åt dig också ;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela