Uppe kl 6.30..

Publicerad 2010-10-17 08:42:49 i Allmänt,

..för att jag omöjligt kan somna om (sovit ca 3h)
Spelade LoL igårkväll, jag gjorde bra ifrån mig, men det räckte inte hela vägen fram någon av matcherna.
Apropå LoL - och att det snart är halloween, så är jag sugen på att klä ut mig lite. LoL har en liten maskeradtävling (http://www.leagueoflegends.com/news/masquerade-madness-contest), jag räknar verkligen inte med att vinna, men bara att få klä ut sig är kul . Jag har allt som krävs till Katarina redan, så hon vore ett självklart val. Synd att jag bara har köksknivar >.<


Kat i LoL

Försökte hitta passande character för Erik att klä ut sig till, men de finns nästan bara muskelberg eller monster. Efter lite grävande och letande bland alla skins så hittade jag!..  Erik passar bäst som Emo-Amumu, haha!  Bara att vira in sig i lite toapapper så är han sågott som klar :D


Emumu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela