Bannad från WoW

Publicerad 2011-01-22 12:22:48 i Allmänt,

Ja, ni läser rätt! Tydligen tycker de på blizzard att jag varit ute och sålt guld(/eller köpt guld - vet inte så noga) Vad de grundar det på har jag itne den blekaste aning om, jag har spelat WoW mer eller mindre sen det släpptes 2005, och har hatat goldsellers från start. Antagligen lika mycket som de på blizzard gör, och nu ankagar de mig.
Nån kan ju ha hackat sig in, och kanske gjort slut på mina 3500guld nu, vad vet jag. Trött blir jag iaf.
Eller är det något annat olagligt jag gjort? Sålt/köpt blommor på AH? Tradeat gröna items till Erik för att hjälpa honom skilla enchanting?
Jahopp, jag som trodde att jag kunde få passa på att spela lite när det ändå är helg och jag inte har något jag måste göra.
Idag har jag och Erik varit ihop i 15mån, så vi ska äta på restaurang senare, så får jag kanske annat att tänka på.. kan behövas - för just nu är jag ARG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela