En bild eller 2 från Guadelope

Publicerad 2011-01-20 18:53:15 i Allmänt,

Har en hel del jag skulle vilja skriva ner, men jag tror jag väntar lite tills det värsta lagt sig. Inte värt att gräva sig djupare ner än vad jag redan hamnat (bara sådär utan vidare) Jag gillar inte drama, och jag gillar inte när jag råkar bli indraget i ett.
Det är lite kul att vissa redan bildat en uppfattning om mig, utan att jag ens pratat med personerna.
Nåja, vi får se vad som händer. Jag är lite för gammal för småbarnsfasoner.

Tänker göra folk avis genom att slänga upp några bilder från Guadeloupe iaf :)


Jag på promenad :p


Jag på strand


Syrran på leguanstranden


En helt vild liten och söt leguan!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-01-20 23:35:54

Ha, äntligen är du tillbaka iaf. I like yer blog ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela