Färgar håret

Publicerad 2011-06-06 14:30:35 i Allmänt,

Hårfärgning idag, för att imorgon eller på onsdag fläta i dreads och ett och annat platsrör. Är lite mer förberedd på hårfronten detta året än vad jag var sist. Hoppas det blir bra! Tänkte ha lite svart hårfärg i med, men jag skiter i det. får räcka med platsrören som är svarta.
Springer runt nästintill naken för att inte få hårfärg på kläderna, dessutom är det svinvarmt. Och, note to self; Jag fastnade vid spegeln och blev precis påmind om att jag är väldigt snygg naken :)
Kom på en sak som jag glömde ta med mig när jag åkte till Skärhamn; Strumpebandshållare, men jag kanske klarar mig ändå.
Köpte nyligen ett par lårhöga strumpor med svart söm bak. Jag kollade igenom julias Dita von Tease bok i vintras och Dita anser att det inte finns hetare strumpor än de med söm bak. Jag håller med, fast de ligger på andraplats efter mina lackstayups :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela