Lite shopping

Publicerad 2011-03-17 14:04:36 i Allmänt,

Var lite extra shoppingsugen idag. Behöver förbereda lite inför WGT så man känner sig snyggast bland alla andra snyggingar som är där. Behöver dessutom köpa födelsedagspresent till Erik.. Har hittat en perfekt present, jag tycker iaf att den är hur snygg som helst, men jag är osäker på om han håller med. Den är dyr som attans, vill inte kasta pengarna i sjön direkt.





Jag köpte iaf pvcstrumpor och en jätterolig/snygg accessoar till mig idag. Hittade en latexkjol med zebramönster som jag blev lite smått kär i, den var inte så fasligt dyr som många andra latexplagg är.. Men jag får fundera vidare på den, och jag ska förstås inte ha rosa. Svart och silvergrå skulle nog bli bättre.



Ryggradsmetallgrejen köpte jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela