Klarshoppad

Publicerad 2011-05-12 12:06:31 i Allmänt,

Nu känner jag mig redo för WGT! Ebay är min vän, och jag håller tummarna för att varorna hinner hit innan jag åker. Väskan är från hongkong så det kan bli på håret.
Det blev ingen tygpåse, det blev en "bucket"bag, som är platt i botten. Och förhoppningsvis inte så otymplig som den ser ut.

Jag gillar inte stora väskor alls, men sålänge Skinny Puppy är tryckt på så funkar det!




Jag hoppas att det inte regnar så mycket på WGT..

Hm, jag kasnke borde lista upp vad jag ska ha med mig när jag ändå håller på. JA! Här kommer fler bilder på vad jag tänkte ta med mig. Har lagt upp samma bilder tidigare så det går ju snabbt.


Min oerhört snygga accessoar/halsband/rygggrej handgjord av en kille i Canada..



.. tillsammans med min CPdyra korsett (som förövrigt köptes på Agra förra WGT)
Och jag tror att jag har den uppochner på bilden, det ser ok ut framifrån men
snörningen ser bättre ut bak om jag har den åt andrahållet.



Waist cincher och kjol i lack som glänser lite i regnbågensfärger :)
(har inte nättröjan och silverbhn)



Tror jag ska ta dess skor med mig igen, var lite sugen på ett par
andra snyggingar, men dessa får duga.


Och min gamla favoritkjol med knivhylsa.

Sen har jag inte hunnit bestämma mig om jag ska ha med mig lackstayupsen eller inte. Det kommer bli för varmt.
Jag har även köpt nytt bullethalsband efter den olyckliga händelsen på flygplatsen på Guadeloupe.. Nu ska jag försöka komma ihåg att jag inte ska ha på mig ett halsband som ser ut som ammo. JAG KAN JU SKJUTA PILOTEN PÅ NÅGOT SÄTT.. eller va?

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-05-15 23:29:47

Ja, du hade kunnat stoppa bulleten i munnen och spottat ut den rakt i ansiktet på piloten!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela