Halloween på TN

Publicerad 2011-11-09 01:39:26 i Allmänt,

Den stora dagen kom och jag var catwoman på TN, inte den enda olyckligtvis men jag var den enda av dem som hade mask på mig så vitt jag kunde se.
TN var.. ok. Sällskapet var finfint men jag klarar inte av all aggrotech, + värme och trängsel (bara stora golvet var öppet. För skränigt på något sätt, de körde nitzer och spark! men hörde knappt vad som spelades.
Sen att jag var lite väl på lyset kanske bidrog till att ljudet var bullrigt. Och varje gång jag är såpass drunken så går jag runt och ser löjligt glad ut. VARJE GÅNG! De få bilder jag hittade från TN såg ut såhär fast värre.


Vatten är bra

Det är lite tradition för mig på TN iofs. Mitt första TN såg jag ut såhär. Ännumer töntglad.
Inte mycket som har förändrats, förutom att kamerorna har utvecklats en aning på 8år. Och att jag inte tycker att goggles är det snyggaste på jorden längre.


Matchande armband och örhängen(!) på mitt första TN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela