Ensam idag

Publicerad 2011-09-07 22:08:05 i Allmänt,

Har varit ensam från kl 6 imorse och kommer vara det tillochmed ca 01. Det var längesen sist.
Brukar gilla att vara själv, och det gör jag fortfarande, men av okänd anledning så är jag extra sällskapsjuk idag. Bad Erik om att han och hans kompisar skulle komma hit och spela rollspel istället för i Tyresö, men det gick inte att övertala dem. Ingen som orkar åka hit upp? Tar bara 25 min från Tcentralen :(

Mina knölar bakom örat sitter kvar, har inte varit på vårdcentral ännu. Konstaterat att det rör sig om svullna lymfkörtlar. Haft svullna lymfkörtlar en gång tidigare, men då satt de i armhålan och gjorde ont till följd av nån infektion. Nu sitter de bakom örat och gör inte ont alls. Jag undrar om det kan vara lymfom? Eller hodgkin's disease som jag kollade upp. D.v.s nån cancerform som gör att vita blodkropparna blir lite crazy. De bildas snabbt (svullnad i körtlarna) och på det så blir de odödliga. Jag tyckte iofs att det lät rätt bra. Låter som om inga infektioner rår på mig i såfall. Men det är nog inte alls så bra :P Jag känner mig lie hängig till och från, men mellan det känner jag mig helt frisk. Idag kände jag mig som vanligt, och sen en bit in på dagen blev jag jättetrött och kände mig lite dålig, sov 1h och vaknade sen och kände mig lika frisk som vanligt igen. Jättekonstigt.
Har de inte lagt sig om en vecka så går jag och be en doktor klämma på dem.

Jag lagade nog den godaste maträtt jag någonsin lagat idag, och jag lagar nästan bara god mat.
Tomat och spenatsås med grönsaker och musslor i, med pasta till det. Musslor man köper på burk i lake är inte så gott, men på icat här finns frysta musslor i lösvikt = guld.
Hade lika gärna varit på restaurang och betalat 150 spänn för det, så gott var det!

Testade mitt bubbelbadkar också, det funkar fint! Varje gång jag tvättat håret så blir jag lika förvånad över att mitt hår är så himla stort. Tur att man är snaggad på sidorna, annars hade jag varit en enda stor hårboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela