Shopping i Gbg

Publicerad 2010-08-18 01:28:59 i Kläder&Shopping,

Jag och syrran drog till Göteborg idag för att shoppa lite. Jag föredrar nätet (man får liiite mer för pengarna), jag orkar inte riktigt vända på alla galgar överallt och gissa mig till hur det ska se ut på (orka prova allt..). På nätet ser man alla plagg som finns tillgängliga, och då sitter de på modeller också.
En grej med kläder stör mig så oerhört mycket, och det är att jag är för lång för det mesta (och jag är inte ens särskilt lång, 173cm) men kläderna verkar vara tillverkade för folk runt 155-160 sådär. Alltid hamnar rumpan på klänningar alldeles för högt upp på ryggen på mig. Eller om jag drar ner klänningen så rumpan sitter bra, ja då är det tuttarna som hoppar ut där fram. Klänningar blir ofta för korta där bak :/ 
Aja, jag hittde iaf en jättefin klänning på MQ som är tight och töjbar = sitter som en smäck!, men bild får jag ta imorgon.
Var snygg på stan idag föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela