Grottkrypning i Sundsby

Publicerad 2010-07-20 23:07:00 i Ute på språng,

Nu var det iofs ett par dagarsen, men jag har inte hunnit lägga upp bilder förrän nu.
Förra veckan kröp vi omkring i grottorna i Sundsby, ända in skulle vi!  Mitt favvoställe på Tjörn, men lite trixigt att ta sig dit. Nu hittar jag rätt bra, har varit där ganska mycket (nåja..) de senaste åren. Slänger upp lite bilder, hinner inte skriva så mycket mer just nu än att jag är i Sthlm, HAR BADAT, tittat på djur på skansen, och druckit vin i en park :) Synd att jag glömde kameran i väskan. Och synd att jag glömde körkortet hemma, och passet har fortf inte kommit hit på posten :/
-




Som en liten boll, konstigt att han inte rullade ner för berget!


Inte lika fint, men försöka vara fin går ju.


Snygga reflexmjukisar


Snygg urringning


Erik kryper allra längst in, bland flugor och skit.


Trampar fram på modiga fötter


 Om man tittar noga, så är jag där nere och ylar.


Efter många om och men hittar jag ut till slut. Liten och smutsig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela