Hem idag

Publicerad 2010-06-10 14:51:00 i Allmänt,

Idag bär det hem igen, tar 4h och 20min med tåg till Gbg från Karlskrona och jag åker den sträckan 2 ggr i månaden. Jag har åkt så mycket tåg i mitt liv men har fortfarande inte hittat något bra sätt att fördriva tiden på. Synd att min laptopskärm flimrar så fort det är kallare än.. 23-25+ (suck och stön) annars hade jag kunnat spela spel.
Tidningar kan funka bra, men oftast slöseri med pengar för min del. Det brukar bli någon skit som typ.. VeckoRevyn.
VeckoRevyn är nog den sämsta tjejtidning jag läst (btw,vilken målgrupp är den till för?) Jag vill inte veta vad jag bör prata om för att få ALLA killar att gilla mig. Enligt tidningen ska jag gilla att prata om bröst, låtsas gilla fotboll och låtsas gilla dataspel(?)
Bästa sättet hittills är att sova för få timmar natten innan, så jag kan sova bort halva tiden på tåget. Brukar vara omöjligt pga skrikande bebisar dock. Jag vet att det brukar finnas tyst avdelning, men då måste jag betala 83kr för att få en sittplats där.
Att 9/10 tåg är försenade gör inte saken bättre heller, åhh. Hoppas det går relativt smärtfritt idag.
Spelat lite LoL, får ibland bättre stats än Erik vid spelets slut, men han är glad ändå, stolt över att jag blivit så bra på bar 3 dagar eller vad det nu blir :) Min nya favvohjälte är Battle Mistress Sivir!
Sivir

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-06-10 15:04:02

stol pojkvän xD

Postat av: julia

Publicerad 2010-06-10 15:27:57

Du får börja sticka;)

Jag håller på att testa ny kollektion inför vintern 2010

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela